Saša Lampaš apsolutni šampion 10. takmičenja u bodibildingu u Jagodini

|   Sport
Učestvovalo je 160 takmičara: kako iz Srbije i regiona, tako i iz drugih zemalja Evrope. Generalni sponzor takmičenja je kompanija „Yamamoto nutrition“, dok su pokrovitelji Jagodinski sportski savez i Skupština grada Jagodine
Foto: TV Kopernikus

 

Saša Lampaš iz Subotice osvojio je titulu apsolutnog šampiona i nagradu od 3000 evra na takmičenju u bodibildingu pod nazivom „Jagodina open“ koje je jubilarni, 10. put održano protekle subote u Jagodini. 

U kategoriji „klasik bodibilding“, prvo mesto osvojio je Mario Bošnjak iz Osijeka, dok je u kategoriji „klasik fizik“ šampionsku titulu osvojio Stanislav Tarailo iz Bečeja. U kategotiji  „mens fizik“ prvo mesto osvojio je Dejan Voloder iz Prijepolja, dok je osamnaestogodišnja Milena Miletić iz Požarevca, najmlađa ovogodišnja takmičarka, osvojila prvo mesto u kategoriji „bikini fitnes“. Andrea Pos iz Subotice pobedila je u kategoriji „bodi fitnes“, dok je Meri Akijevska iz Skoplja šampionka u kategoriji „Velnes fitnes“. 

-Puno godina je prošlo, evo već 10 godina. Pokazali smo se kao jedan dobar organizator koji zna da pripremi jedno veliko internacionalno takmičenje. Iako smo mali klub, imamo veliko srce –rekao je Predrag Milošević.

-Drago mi je da vidim ovoliki broj onih koji došli prvenstveno da isprate ovo takmičenje, ali i što vidim veliki odziv takmičara. Nijedno takmičenje u regionu nije dostiglo tu cifru od 160 učesnika. Mogu slobodno da kažem da je jedno od internacionalnih, jer imamo i goste iz bivših jugoslovenskih republika i inostranstva, tako da sam prezadovoljan –rekao je Tihomir Stefanović, zvanični menadžer takmičenja.

Milošević je istakao da su pokrovitelji manifestacije i ove godine bili Skupština grada Jagodine i Jagodinski sportski savez.

-Grad je prepoznao bodibilding kao jedan veliki i lep sport. Nikada nismo imali bolje uslove za razvoj bodibildinga i fitnesa, nego što sada imamo u Jagodini –istakao je on.

Već četvrtu godinu zaredom, generalni sponzor takmičenja je kompanija „Yamamoto nutrition“.

-Peđa i ja samo drugari sa takmičarske bine i kada je on krenuo sa takmičenjem u Jagodini 2012. godine, u meni se javila želja, s obzirom na to da sam se ja povukao iz bodibildinga, da se vratim. Prepoznao sam da grad Jagodina ima marketinški potencijal, kao i takmičenje –rekao je Predrag Petrović, direktor kompanije „Ogistra shop“.

Zoran Gligorijević, sportski direktor Jagodinskog sportskog saveza, istakao je da ovakve manifestacije samo doprinose prepoznavanju Jagodine kao grada sporta.

-Kojim god poslom da se bavite, 10 godina je lep period. Svake godine ova manifestacija unapređuje svoj kvalitet, a za to su najzaslužniji Bodibilding klub „Everest“ i cela porodica Milošević koja se posvetil tome. Grad Jagodina i Jagodinski sportski savez čvrsto stoje iza organizacije ove manifestacije kako organizaciono, tako i finansijski. Ja bih da napomenem da je Bodibilding klub „Everest“ član Sportskog saveza i na redovnom finansiranju budžeta grada. Ne znam kako je u drugim gradovima, ali mi punu podršku dajemo ovom sportu u našem gradu –rekao je Gligorijević.

Najbolji takmičari dobili su pehare, a generalni sponzor, „Yamamoto nutrition“ obezbedio je novčane nagrade u ukupnom iznosu od 15 hiljada evra, kao i vredne robne nagrade.

D.M.