Епл највреднији бренд у 2018.

|   Info
У традиционалној ранг-листи коју сваке године објављује "Интербренд", највреднији светски бренд у 2018. години био је "Епл", који је процењен на 214,4 милијарде долара, 16 одсто више него претходне године.
Foto: Getty images

Izvor: FoNet

На другом месту је "Гугл", чија вредност је увећана за десет одсто и сада износи 155,5 милијарди долара, а трећи је "Амазон", који вреди 100,7 милијарди, чак 56 одсто више него лане.
Следе "Мајкрософт", који је процењен на 92,7 милијарди, што је раст од 16 одсто, Кока кола је пета, иако јој је вредност умањена за пет одсто и износи 66,3 милијарде, на шестом месту је Самсунг који је повећао вредност за шест одсто на 59,8 милијарди долара.
"Тојота" вреди 53,4 милијарде, шест одсто више него 2017., и налази се на седмој позицији, "Мерцедес" је осми са 48,6 милијарди, а међу првих десет су још "Фејсбук", са 45,1 милијарду, чија је вредност опала за два одсто у односу на прошлу годину и "Мекдоналдс", који је процењен на 43,4 милијарде.
Од десетог до 20. места су "Интел" (43,3), Ај-Би-Ем (42,9), Бе-Ем-Ве (41), "Дизини" (39,8), "Циско" (34,5), "Џи-И технолоџи" (32,7), "Најк" (30,1), "Луј Витон" (28,1), "Оракл" (26,1) и "Хонда" (23,6).

Komentari (0)

Ne postoji komentar!

Napišite komentar