Gojković je rekla da je, sagledavajući celokupnu sliku naše borbe protiv Kovida 19, uverena da smo kao država i društvo pokazali da možemo dobro da reagujemo u teškim vremenima i da odgovornim odlukama možemo da se nosimo sa ovim savremenim izazovima, za koje nijedna država, pa i one razvijenije od Srbije, nisu bile spremne, saopšteno je iz Kabineta predsednice Narodne skupštine.
„Najveći deo građana je razumeo koliko je važna ova borba koju zajedno vodimo. O tome svedoče i brojni primeri solidarnosti, požrtvovanosti, pomoći onima kojima je najpotrebnija, kao i slike izgradnje jačih međugeneracijskih odnosa, koju smo mogli videti kroz pomaganje mladih našim starijim sugrađanima“, naglasila je Gojković.
Predsednica Skupštine je ukazala da su važan deo tog zajedničkog odgovora društva bili upravo odgovorni pojedinci, među njima brojne javne ličnosti, sportisti, i kompanije koje su svojim primerom pokazale koliko je humanost posebno značajna u takvim okolnostima.
Gojković je napomenula da slično kao i u Italiji, gde su poznati modni brendovi započeli proizvodnju maski i mnoge donirali, i u Srbiji je naša tekstilna industrija pokazala odgovornost i u kratkom roku, kada su se sve zemlje na svetskom tržištu borile za nabavku maski, započela sopstvenu proizvodnju, te dodala da sve pohvale zaslužuju brojni pojedinci, sportisti, kao i kompanije koje su bolnicama u Srbiji donirale respiratire.
Gojković je navela da je u tom svetlu i organizator ove konferencije primer kompanije koja se akcijom „Pomozimo našim starijim sugrađanima” potvrdila kao društveno odgovorna kompanija, i dodala da je akcija naišla na veliki odziv Novosađana koji su pomagali starijim i najugroženijim građanima oko snabdevanja namirnicama, lekovima, ili šetnji kućnih ljubimaca, kao i da je sama imala priliku da kao volonter podrži ovu akciju.
Gojković je naglasila da se odavno uspešno poslovanje ne meri samo ostvarenim profitom, kvalitetom proizvoda, brojem potrošača ili udelom u tržištu, već je mera uspeha svake moderne kompanije i briga koju pokazuju za zajednicu čiji je deo, te da i građani posebno u kriznim vremenima žele da vide humanije lice kompanija čije proizvode kupuju ili čije usluge koriste.
„Zato mi to daje nadu da će i mnoge kompanije i u vremenu pred nama društveno odgovorno ponašanje posmatrati kao neraskidivi deo svog ukupnog uspešnog poslovanja“, rekla je Gojković.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!