To je prvi korak u organizaciji masovne vakcinacije i dobijanja termina i mesta imunizacije u skladu sa prioritetima koje je propisao Insitut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović“ Batut, kažu u Kancelariji za informacione tehnologije i elektronsku upravu.
Da bi koristili ovu uslugu na Portalu eUprava građani ne moraju da budu registrovani korisnici. Nakon popunjavanja upitnika dobija se SMS i imejl potvrde. U svakom trenutku je moguće obrisati ili izmeniti iskazano interesovanje.
- Od četvrtka kreće i kontakt centar putem kojeg će građani moći takođe da iskažu interesovanje za vakcinisanje protiv Covida-19, najavljuju u Kancelariji za informacione tehnologije i elektronsku upravu.
Upitnik se može popuniti i za bliže članove porodice. Potrebno je navesti njihove podatke i ostaviti kontakt. Ukoliko član porodice, za kojeg se popunjava usluga, nema mobilni telefon ili imejl, može se navesti svoj.
Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu opisala je korake u popunjavanju upitnika:
- Da bi se iskazalo interesovanje i popunio upitnik potrebno je kliknuti na dugme ”Pokreni uslugu”.
- Nakon toga je potrebno popuniti formular i navesti tražene podatke.
- Imejl i kontakt telefon je neophodno ostaviti, kako bi eUprava moga da kontaktira onog ko se registrovao i kako bi javili termin vakcinacije.
- Može se odaberati bilo koji tip vakcine za koji je Agencija za lekove i medicinska sredstva (ALIMS) potvrdila bezbednost, efikasnost i kvalitet, ili se može odbrati željeni proizvođača vakcine (jednog ili više).
- Nakon što je uspešno popunjen upitnik, na imejl i putem SMS poruke dobija se potvrda sa detaljima.
- Nakon što se iskaže interesovanje, eUprava će putem imejla i SMS-a obavestiti zainteresovanog o terminu i mestu vakcinacije u zavisnosti od prioriteta imunizacije koji definiše Insitut za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!