Jevtić je, u pisanoj izjavi, objasnio da se od devet zastoja čak pet odnosilo na lomove branika i polubranika, u dva slučaja su nepoznata lica oštetila taj putni prelaz, a u dva su postojali "tehnički problemi, koji su rešeni za manje odsat vremena".Jeftićeva izjava usledila je nakon što je televizija N1, posle objava snimaka građana na društvenim mrežana napravila prilog u kome stanovnici Majura ukazuju da im je bezbednost ugrožena i da te rampe često ne rade.Majur je bio jedan od najnebezbednijih prelaza u Srbiji, a onda je tokom kampanje za izbore u toj mesnoj zajednici resorna ministarka Zorana Mihajlović obećala izgradnju rampe, što je u martu 2016. i učinjeno, a prema njenimrečima, to je koštalo 100.000 evra.Jevtić objašnjava da se za skoro tri godine, otkako je prelaz postavljen, tu nije desio "ni jedan vanredni događaj, ni jedno povređeno, ni usmrćeno lice".Posle teške nesreće kod Niša u decembru gde je voz na pešačkom prelazu udario u autobus i sedam osoba je poginulo, na društvenim mrežama počeli su da se pojavljuju snimci iz cele Srbije, gde se vidi kako rampe nisu spuštene, a vozprolazi.Više snimaka je sa prelaza u Nišu i okolini, a pored Majura tu je i rampa u Štitaru kod Šapca, kao i u Pančevu, Rumi,Zrenjaninu, Zmajevu, a televizija Prva je u direktnom uključenju snimila prelaz u Rakovici u trenutku dok voz prolazi, a rampa je dignuta.Jevtić tvrdi da je u 2018. godini zabeležen enorman porast lomova polubranika i branika na putnim prelazima u Srbiji, čak 3.700, a pre je prosek bio 2.100.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!