I ovog leta Crveni krst Srbije dobrovoljno davalaštvo krvi građanima je učinio zanimljivim kroz kampanju Crveni krst – crveni tepih. Cilj same akcije je da se usmeri pažnja građana ka potrebama za krvlju i jasno stavi do znanja da rezerve krvi zavise od svih nas. Akcija je veoma uspešno prošla, a ovog leta nijedna operacija nije odložena, niti povređeni nije mogao da primi transfuziju sa obrazloženjem da nije bilo krvi, rečeno je na svečanosti.
U kampanji su učestvovali novinari, sportisti i glumci, a svako od njih je svojim rečima preneo lično iskustvo o tome zašto je važno biti dobrovoljni davalac krvi.
Na svečanosti u Crvenom krstu Srbije uručena su i priznanja medijskim partnerima koji su omogućili emitovanje sadržaja 46 video klipova na svojim kanalima, a među dobitniciima su Kopernikus TV, kao i O2 i Prva televizija.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!