Potrošači u Srbiji najviše se žale na kvalitet obuće, na usluge mobilnih operatera i turističke usluge. Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić izjavila je da je u oblasti zaštite potrošača veliki uspeh postigut u zaštiti kolektivnog interesa, jer su udruženja potrošača prva adresa kojoj se obraćaju nezadovoljni kupci.
Pomoćnica ministra Višnja Rakić ističe da je izrađen i predlog Strategije za zaštitu potrošača do 2024. godine. Ona kaže da potrošači mogu i onlajn da popunjavaju prigovore, a na taj način stepen zaštite potrošača biće podignut na viši nivo.
Resorno ministarstvo će u saradnji sa udruženjem „Zaštita potrošača“ obeležiti Svetski dan potrošača 15. marta u Trgovačkoj školi u Beogradu, kada će se učenici takmičiti u poznavanju potrošačkih prava.
Nikola Miloradović
Komentari (0)
Ne postoji komentar!