Kompanija Lidl donirala namirnice Crvenom krstu Srbije

|   Info
U želji da pomogne građanima u nerazvijenim sredinama da prebrode situaciju izazvanu epidemijom virusa Korona, kompanija Lidl Srbija je Crvenom krstu Srbije donirala potrebne namirnice i higijenska sredstva.


Crvenom krstu Srbije, koji se svakodnevno trudi da u vanrednom stanju oni najugroženiji imaju svu potrebnu pomoć, ova kompanija uputila je 10 tona proizvoda u vrednosti od oko 10.000 evra. Za one kojima je to najpotrebnije u Babušnici, Beloj Palanci i Dimitrovgradu, od dela pristiglih namirnica biće napravljeni mesečni porodični paketi, dok će ostatak biti usmeren na jednu od narodnih kuhinja.

„U  ovako složenim i teškim vremenima postoje društveno odgovorne kompanije koje razumeju da je solidarnost i humanost osnova opstanka svakog pojedinca i društva u celini. Zahvaljujemo kompaniji Lidl Srbija što je i ovoga puta pomogla socijalno najugroženijim porodicama i korisnicima programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Dobrota pokazana danas pruža nadu da se svaka nevolja može lakše savladati, ako smo solidarni i ujedinjeni u humanosti. To volonteri i zaposleni Crvenog krsta Srbije pokazuju svakoga dana pružajući pomoć građanima, a društveno odgovorne kompanije nam pomažu da svakodnevne izazove uspešno savladamo“, izjavio je predsednik Crvenog krsta Srbije prof. dr Dragan Radovanović.

Saradnjom Crvenog krsta Srbije i Lidla Srbija započetom u 2019. godini, pružena je pomoć mnogim socijalno ugroženim pojedincima i porodicama. Okupljeni oko zajedničke ideje promovisanja solidarnosti i u vanrednim okolnostima, ova kompanija i Crveni krst zajednički su se saglasili na koji način je moguće doprineti porodicama u pomenutim lokalnim sredinama.

„Kao što se trudimo da obezbedimo hranu na policama naših prodavnica, tako želimo da u ovim okolnostima obroci budu i u domovima onih kojima je to posebno potrebno. Nakon zajedničkog dogovora, donirali smo osnovne namirnice kao što su pirinač, ulje, so, šećer, konzervirana hrana, ali i sredstva za higijenu. Smatramo da je veoma važno pokazati solidarnost i odgovornost prema svim društvenim grupama i želimo da tome i doprinesemo“, rekla je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija.

Komentari (0)

Ne postoji komentar!

Napišite komentar