
Izvor: FoNet
Kako je navedeno, ključni radovi se izvode od 16 časova, a radovi koji su najosetljiviji zbog tehnologije materijala, izvode se u periodu od 23 sata do 5 sati ujutru.
U Sektoru 3 se izvode radovi na pripremi izvorišta materijala, raščišćavanju trase autoputa, kao i izradi šipova na mostu preko Zapadne Morave na 82. kilometru u Adranima kod Kraljeva.
"Moravski koridor se širi i polako izlazi iz one zone od Pojata do Kruševca", rekao je Momirović i ocenio da će ovaj koridor biti "sub i kičma ekonomije" i povezivati pola miliona ljudi.
On je pohvalio kompaniju Behtel, ističući da je sposobnost za organizaciju noćnog rada pokazatelj šta je država imala kao nameru kada je želela upravo njih da dovede na ovaj projekat.
"Ovde imamo više od 1.600 ljudi, do kraja avgusta očekujemo da ih bude 2.000, a u narednih osam meseci više od 3.000", rekao je Momirović i najavio da bi Koridor trebalo da bude završen do kraja decembra 2023. godine.
Kako je dodao Antić, "mi u ovom trenutku na čitavoj trasi Moravskog koridora imamo 74 gradilišta".
"Zbog visokih temperatura i tehnologije posla, mi smo bili prinuđeni zajedno sa izvođačima da deo radova prebacimo u noćnu smenu", objasnio je Antić i precizirao da je na čitavom Moravskom koridoru 16 gradilišta koja rade u noćnom režimu radova''.

Komentari (0)
Ne postoji komentar!