Izvor: FoNet
To ne vidimo jer se investiraju milijarde u puteve, brze pruge, vazdušne luke, a vodni saobraćaj nekako prolazi ispod radara a on čini možda najkvalitetniji deo naših investicija, istakao je Momirović posle obilaska luke.
Od celokupnih investicija u luke Srbije, 380 miliona investira Srbija a preostalih 120 miliona investiraće koncesionari.
Momirović je naglasio da se trenutno radi na proširenju kapaciteta luke Bogojevo i silosnih kapaciteta na dodatnih 30 hektara i da je vrednost tih radova skoro 40 miliona evra, a s ulaganjima budućeg koncesionara biće blizu 60 miliona.
Luka u Bogojevu ima status međunarodne i trenutno zauzima površinu od 16 hektara, nadomak graničnog prelaza prema Hrvatskoj.
Dodatni kapaciteti luke trebalo bi da omoguće pretovar i skladištenje najmanje 600.000 tona poljoprivrednih proizvoda, što je uslov da bude uključena u Transevropsku transportnu mrežu.
Proširenjem silosnih kapaciteta i izgradnjom kontenjerskog terminala, Bogojevo će biti prva rečna luka u Srbiji koja će ponuditi direktno punjenje kontenjera žitom i time povećati vrednost domaćeg žita i kukuruza u izvozu, a kroz dogovorenu investiciju luka će dobiti naftni i terminal za šljunak i pesak.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!