Izvor: FoNet
Dinamičko testiranje, koje će trajati do 10. oktobra, obavljaće Nemačke železnice, odnosno merna kola kompanije Nemačkih železnica "Deutsche Bahn Systemtechnik". To je ista kompanija Nemačkih železnica koja je obavljala i dinamičko ispitivanje brze pruge Beograd - Novi Sad.
Testiranja će obavljati svakodnevno, a testiraće se koloseci, kontaktna mreža i ugrađeni sistem bezbednosti ETCS - nivo 2, a u zavisnosti od vrste ispitivanja, testiranja će se obavljati i elektromotornim putničkim garniturama Štadler.
Prema pripremljenom rasporedu kompanija "Deutsche Bahn Systemtechnik", u zavisnosti od vrste ispitivanja, planira da dnevno sprovodi od dve do osam test vožnji voza, u oba smera. Svakoga dana pre ispitivanja i polaska test voza, obavljaće se vizuelni pregled cele deonice motornom drezinom.
Na toj deonici, u navedenom periodu, neće se odvijati drugi železnički saobraćaj.
Infrastruktura železnice Srbije upozorava da je u navedenom periodu zabranjeno i opasno prisustvo građana u železničkim stanicama, odnosno na kolosecima i peronima duž deonice na kojoj se obavlja ispitivanje.
Duž cele deonice za vreme dinamičkog ispitivanja biće raspoređeno osoblje izvođača radova konzorcijuma Kineskih železnica i Infrastrukture železnice Srbije, a biće pojačano i prisustvo pripadnika Ministarstvo unutrašnjih poslova.
U saopštenju se navodi da je u okviru realizacije projekta na celoj deonici pruge od Novog Sada do državne granice sa Mađarskom denivelisano ukrštanja drumskog i železničkog saobraćaja, tako da na čitavoj deonici ne postoje putni prelazi u nivou.
Dinamičko ispitivanje treba da potvrdi da je nova brza pruga spremna za saobraćaj vozova, a finalni izveštaj sa testiranja očekuje se najkasnije do 8. novembra ove godine, dodaje se u saopštenju.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!