Program Coca Cola Podrška mladima nastao je pre dve godine a sprovodi se u svih 28 zemalja u kojima Coca Cola radi. Velika nezaposlenost maldih i problemi sa kojima se suočavaju kada prvi put stupaju na tržište rada je razlog zbog čega je ideja o osnivanju programa nastala i kako kažu uspešno traje već dve godine.
-U protekle dve godine u okviru programa Coca Cola podrška mladima 2300 mladih steklo je veštine i znanja koje su ključni za pronalaženje posla. I pored radionica preko 2000 mladih je kroz digitalnu platformu prošlo te iste treninge i radionice.
Trodevne interaktivne radionice pokrivaju različite teme koje su mladima važne kako u procesu pronalaska posla tako i u momentu kada nađu posao. Neophodne su im određene veštine koje se tiču posla a mi smo tu da ih tim veštinama naučimo, kaže trener na projektu Coca Cola podrška mladima.
-Radimo i na temama komunikacionih veština, upoznavanje sagovornika, procene sagovornika. Takođe radimo efektivne tehnike kao što su postavljanje ciljeva i akcionih koraka za ostvarenje tih ciljeva, upravljanje projektima, kreiranje poslovnog modela kanvas koji služi kao provera mogućnosti uspeha njihovog budućeg biznisa, ukoliko se odluče da idu u tom pravcu.
Mladi iz Niša koji su bili deo ovog projekta kažu da su naučili dosta toga kroz edeukativne radionice i sobzirom na to da tržište rada stalno zahteva nove veštine ističu da uz pomoć njih uspevaju da se prilagode novim uslovima.
-Stekao sam pre svega znanje o asertivnoj komunikaciji, koliko je to značajno za rad sa ljudima. Dosta toga sam naučio o timskom radu i radu na umrežavanju preko društvenih mreža i naravno rad na projektu.
Program se u 2019. godini realizuje u saradnji sa Nacionalnom službom za zapošljavanje i Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja i NALED-om u 15 opština u Srbiji.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!