Izvor: FoNet, Beoinfo
Prema njegovim rečima, linija 13 će povezivati Banovo brdo i Blok 45, dok će linija 11 povezivati Kalemegdan i Blok 45.
Vesić je naveo da će u narednih mesec dana na ovim šinama odvijati probne vožnje, što je predviđeno po zakonu, kada će se šine isprobavati pod različitim opterećenjima i različitim vrstama tramvaja, javio je Beoinfo.
Prema njegovim rečima, ovaj posao trajao je skoro godinu i po dana i uloženo je skoro dve milijarde dinara.
"Postavljeno je 2,7 kilometara novih tramvajskih šina, a urađene su i nove šine prema Ulici Đorđa Stanojevića na Novom Beogradu, kao i na silazu prema Radničkoj ulici", izjavio je Vesić.
On je rekao i da će do kraja godine biti završen projekat uklanjanja starog savskog mosta i izgradnje novog.
Most će biti premešten na drugu lokaciju i služiće kao pešačko-biciklistički most, a budući novi savski most imaće četiri saobraćajne trake i dve tramvajske pruge, i direktno će povezivati Novi Beograd preko budućeg kružnog toka kod Ušća i proširenog Zemunskog puta sa centrom grada, rekao je Vesić.
On je dodao da će u nastavku novog savskog mosta biti gradski tunel, koji će počinjati kod Ekonomskog fakulteta, a završavati se u Bulevaru despota Stefana.
Vesić je podsetio da je obilaznica oko Beograda u završnoj fazi i da je preostala još deonica kod Bubanj potoka prema Ibarskoj magistrali.
On tvrdi i da će do kraja 2020. godine početi izgradnja metroa, uz objašnjenje da je preostalo da se završi studija izvodljivosti sa idejnim projektom koja počinje u junu, nakon čega će na Makiškom polju počiti gradnja metroa.
V.d. direktora GSP Radiša Momčilović je najavio da se u narednom periodu planira i rekonstrukcija tramvajskih šina i kontaktne mreže na potezu prema Rakovici, navodi se u saopštenju.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!