Dostupnost previše informacija šteti psiho-socijalnom razvoju dece, posebno u uzrastu od 7 do 15 godina. Nastavnici i profesori se sve više žale se na manjak koncentracije i pažnje učenika, a uzrok je upravo – internet koji im odvalči pažnju i stvara probleme prilikom učenja - tvrdi školski psiholog Branka Tišma.
Društvene mreže negativno utiču na psihu mališana, jer je pažnja njima usmerena samo na slike, a ne na tekst i edukativan sadržaj. Previše površnih informacija stvara zatupljenost i neobrazovanost i kasnije dovodi do depresije. Tome se mora stati na put – ističe Tišma.
U budućnosti ćemo mnogo više napora morati da uložimo da svoju decu zainteresujemo za učenje i rad, jer je za sve kriv internet, pa ćemo morati da uvedemo nove metode učenja i sticanja znanja. Tako ćemo ih izvesti na pravi put i oni onda neće biti depresivni kasnije u adolescentskom periodu – tvrdi Tišma.
Novinar: Ivana Damnjanović
Komentari (0)
Ne postoji komentar!