Srpska prehrambena industrija na sajmu u Moskvi

|   Info
Srpska prehrambena industrija predstaviće se na sajmu Prodekspo u Moskvi od 12. do 16. aprila, u organizaciji Privredne komore Srbije (PKS) i Razvojne agencije Srbije, a svoju ponudu i izvozni potencijal promovisaće 11 domaćih kompanija, saopštila je danas PKS.
Foto: Pixabay

 

Izvor: FoNet

Na najvećoj izložbi prehrambene industrije u Rusiji i ZND, u  okviru Nacionalnog paviljona Srbije proizvodne programe i izvozne kapacitete predstaviće Mlekara Šabac, Mlekara Ub, Imlek, Padinska Skela, Carnex Vrbas, Industrija mesa Tolopa, Bačka Topola, Masli, Leskovac, Zlatiborac, Beograd, Itn Group, Beograd, Master Fruits, Beograd, Mambikom Agrar, Beograd i Mirax Agrar Beograd.

Na sajmu u Moskvi biće predstavljena ponuda srmznutog voća i povrća, mleka i mlečnih proizvoda, suhomesnatih -delikatesnih proizvoda, gotovih jela i pašteta, kao i sušenog voća.

"Tržište Rusije i ZND  je ogromno i treba u što većoj meri iskoristiti taj potencijal, a PKS i njeno predstavništvo u Moskvi intenzivno rade na povezivanju srpskih proizvođača i ruskih kupaca“, rekao je Dejan Delić, direktor Predstavništva PKS u ruskoj prestonici.

Zahvaljujući jedinstvenom, preferencijalnom trgovinskom sporazumu sa Ruskom Federacijom i bescarinskom izvozu na tržište sa više od 144 miliona stanovnika, srpski proizvodi su u startu konkurentniji u odnosu na druge, uvozne proizvode ocenio je Delić.

U saopštenju OPKS navodi se da je tokom 2020. godini Srbija u Rusiju najviše izvozila sveže jabuke, soju, sir, breskve i nektarine, hranu za pse i mačke, sadnice voća, sveže jagode, smrznuto voće, maline i kupine, a i pored svih otežavajućih okolnosti usled pandemije COVID-19, srpski izvoz beleži pozitivne rezultate i rast od 5,2 odsto.

Sajam Prodekspo svake godine poseti oko 70.000 posetilaca iz više od 110 zemalja, a ove godine se očekuje više od 2660 izlagača iz 73 zemlje sveta, uz posebne mere zaštite, uključujući u izmenu vazduha u halama više puta u toku sat vremena.

Posebno pravilo je da boravak jedne osobe na četiri kvadratna metra i obaveza da svaki uzorak za degustaciju mora biti posebno upakovan.

Poslovni razgovori biće dozvoljeni "1 na 1", a na svakom štandu će biti postavljene zaštitne pleksiglas pregrade kao dodatna sigurnost prilikom poslovnih razgovora između izlagača i poslovnih partnera.

Ovo je drugi sajam u 2021. i od početka pandemije kovid 19 na kome kompanije iz Srbije svoju ponudu predstavljaju uživo, uz prisustvo predstavnika firmi, PKS i RAS, navodi se u saopštenju.

 

Komentari (0)

Ne postoji komentar!

Napišite komentar