Izvor: FoNet
Vesić je rekao da uspostavljanje tog sistema znači da će te raskrsnice biti u jednom sistemu i da će se na njima dužina stajanja ili prolaza saobraćaja određivati softverski na osnovu gustine saobraćaja i tako će se kreirati "zeleni talasi".
Beograd danas ima 650 raskrsnica sa semaforima i njima se, osim na četiri deonice, upravlja ručno i po režimu koji je unapred utvrđen i koji se ne menja u skladu sa promenama stanja na ulicama, naglasio je Vesić.
Od 2021. godine imaćemo 322 raskrsnice na kojima će softver na osnovu merenja gustine saobraćaja, satelitskim i putem kamera, određivati režim saobraćaja na semaforima, dodao je Vesić i ukazao da će primenom novog sistema gužve u saobraćaju biti manje za oko 15 odsto.
Reč je o trogodišnjem projektu, što znači da će 2021. godine Beograd imati zaokružen adaptibilni zonski sistem upravljanja saobraćajem na 322 raskrsnica sa semaforom, a vrednost ugovora je preko 2,8 milijardi dinara, rekao je Vesić.
Ugovor sa Simensom je u ime grada Beograda potpisao gradski sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!